Hollywood blows. Bokstavligen talat.

Seriöst mellan nu och framtills slutet av sommaren lär ni inte få se någon bra ( seven pounds stort undantag ) och med bra film menar jag en film med handling, som har möjlighet att beröra er. Fuck vad längesen jag såg en ny bra film och tänkte WoooooW. Räcker med att man kollar på ett omslag nuförtiden och man kan se igenom handligen redan där. Jaja dont judge a book by its cover my black ass.Har ni sett omslagen till dom senaste "komedi" filmerna; huvudrollsinnehavaren gör en löjlig min, romatisk komedi ; huvudrollsinnehavarna blinkar åt varandra , actionkomedi ; huvudrollsinnehavaren blir sprängd i luften samtidigt som han hör en löjlig min. Kan filmindustrin och musikindrustrin för den delen också ta ut tummen ur sina rövar, börja jobba och se till att komma på något nytänkande och originellt?
Om jag läser en kommentar där det står varför gör du inget åt saken, så kan jag tala om för dig människa redan nu sug av mig.

Kommentarer
Postat av: johanna

i feel u, o inte nog me d e allt fake.. dom filmar csi ny i la, alla reality shows e staged.. d e synd!

2008-12-23 @ 15:17:51
Postat av: Anonym

varför gör du ingetting åt det

2008-12-28 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0