Hollywood.

En skådis som har haft rätt bra flyt på sistone är Shia Leboeuf. Ni vet han nörden som är med Transformers, Disturbia, Indiana Jones, Eagle Eye och massa andra storfilmer. Enligt mig är han en duktig skådespelare men det finns två saker jag har märkt med dom flesta utav hans huvudroller. Numero uno , han spelar alltid en kool nörd. Nummer två, han får alltid den snygga tjejen på slutet. Som vi alla vet så funkar det inte så. Hollywood försöker lura oss att vi nördar kan få dom snyggaste brudarna. We dont belive you , you need more people Steven Spielbberg. Snälla sluta med den här fasaden. Även om nördar kan få snygga tjejer beror det på att dom har ett par mille på kontot. Oh btw detta var en pik mot alla snygga tjejer som tyckte mobbade mig för Star wars eller Macgyver för den delen. Eat a dick.

Kommentarer
Postat av: Taimi

Dem kan faktiskt det ändå :)

2008-12-12 @ 09:27:48
URL: http://taimiheltenkelt.blogspot.com/
Postat av: Hasse P

Hej Hasse här igen.. varit på semester men är tillbaka.. Förstår fullkomligen din oro över hur Hollywood hanterat denna situation. Jag menar vill jag kolla på Batty man hela dagarna får jag väl göra det... Dessutom får jag även sjukt fina brudar hihihi.. men biffen han har bara gått för långt..



Ok Britt-Marie nu kör vi hela kvällen.. WUUUHHH

2008-12-14 @ 01:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0