Nyårslöften, är till för att brytas.

Jag brukar inte avlägga nyårslöften, men jag tycker att det är väl lägligt. Inga överdrivna saker som att åka till  månen eller så.


Träna mera - Beach 09'.

Läsa mer böcker - Kunskap lönar sig alltid.

Lyssna på mer musik som inte alltid tilltalar mig.

Börja läsa franska - Min arrogans kommer väl till hands.


I och med att jag kommer vara helt sysselsatt med att läsa,titta på film, lyssna på musik och lära mig ett nytt språk ska det innebära två saker kära läsare. Jag får mer inspiration att skriva läsvärda inlägg eller alternativ numero dos, jag kommer inte ha tid att skriva ett skit. Menmen det får vi se om ett par månader eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0