Window shopping.

Jag minns när jag var lite , den lilla tekniken nörden jag var då så skulle alltid vara först ut med alla tekniska prylar. Om jag inte hade den så var det inte värt att ha resonerade man. På senare år har denna teknikfrossa lagt sig och nu lägger man tid och pengar på mer relevanta grejer som, ...... men ja ni fattar principen. Tekniskt efterbliven eller "mognat" som vissa väljer att kalla det, har ja fumlat omkring i mörkret med min två år gamla mobil ( som fortfarande håller hög klass ) fram tills jag hittade henne : Nokia n97. Hon är fulländad, hon har allt man kan tänka sig plus lite till. Så kära främling om du verkligen älskar mig, köp henne till mig (helst i svart) och jag kommer evigt att vara tacksam eller tills nästa gång jag får en teknisk uppenbarelse.


Kommentarer
Postat av: [A]

Vad sägs om ett par strumpor?

2008-12-08 @ 13:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0