From sugar to shit.

En av tidernas roligaste människor måste vara Eddie Murphy.
För trots allt han lärde sig allt från Richard Pryor , så vad kan gå fel?
Under 80 talets senare period var han glödhet och allt han tog på
blev genast geniförklarat och en megasuccé. Några av hans succér
var SNL, standup som Raw och Delirious, Snuten i Hollywood rullarna
bara för att nämna några. Han kändes geniun och annorlunda. But nigga
what happend to you? Kan du snälla förklara för mig hur mannen som stod
på scen och skämtade om hur Mr.T blir rövknullad ( no homo ) skriver kontrakt
med Disney och gör familjfilmer. Jaja jag vet man måste mogna någon gång
men filmer som Meet Dave och Spökhuset är under din värdighet, Eddie.
Jag såg mellan fingrarna när jag hörde att du hade blivit gripen för ha plockat

upp en prostituerad transa och Mel B fallet , men jag knappast göra det en gång

till med  ännu en skitfilm. Get your act togheter och gör något som för tillbaka mig till

din storhetstid.


Kommentarer
Postat av: emelie

bra sagt

2008-11-11 @ 00:15:19
Postat av: wcb

håller med. meet dave var helt jävla värdelös

2008-11-11 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0