Kryptonit.

Stålmannens styrka kommer från jordens gula sol och hans svaghet är kryptonit.
Önskar livet vore så enkelt, att jag kunde särskilja mina styrkor från svagheter.
Min styrka kommer från alla kvinnor som är i mitt liv, min svaghet är ....
juste ni gissade rätt.
I've got a thing for blondes, brunettes & red haired  white girls.
Hata inte mig för att jag är ärlig.
Jag har försökt att tycka om andra, fast de går inte.
Gulingar naw för korta och snea ögon är inte min grej.
Brudar från medelöstern, jag gillar inte när tjejen är hårigare än mig.
Svarta tjejer, ska jag inte ens gå in på om jag vill leva ett tag till.
Men jag säger inte att man ska dra alla över en kam,
finns vissa som jag gillar men jag har inte hittat
henne än men om du läser denna bloggen så ska du veta.
Hon var allt jag ville ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0