Mr Sandman give a dream.

Var på en kurs idag där jag fick lära mig en viktig sak. Att vara vaken i 20 timmar motsvarar
att ha i blodet omkring 0.8 promille alkohol. Lite mycket kan tyckas , men enligt mig stämmer
det väääääldigt bra. För att vara helt ärlig så kommer mina flesta misstag när jag är trött och inte
i berusat tillstånd. När jag är berusad så gör jag saker och låtsas som att det var alkoholen som tog
över. Big bebe Muaz fattar.
Men när jag är trött säger dom mest fucked up grejerna utan ens att tänka på det. Ni vet vilka ni är.
Dagen efter så tänker man efter och inser , jag borde ha gått och lagt mig förlängesen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dvs håll dig pigg och nykter för att komma undan smidigt?

2008-11-11 @ 17:11:32
URL: http://lidija.blogg.se/
Postat av: Yo' Bitch

Japp, vi vet vilka vi är.... <.< >.>



Oo oO

2008-11-11 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0