Sky is the limit.

När jag väl har publicerat detta inlägg så har inte valurnorna i Usa stängt.
Men jag kan väl passa på att gratulera segraren i detta val ändå.
Grattis Världen. Under denna period har vi sett något vi aldrig sett tidigare,
nämnligen en svart kandidat för ett av dom två stora partierna i Usa samt
en kvinna. ( En galen kvinna, men ni fattar poängen ). Hoppas nu folk börjar
inse att uttrycket ; Sky is the limit verkligen stämmer. Låt ingen någonsin säga att
något inte är möjligt, du håller nyckeln till framtid. Släng inte bort den.

Yes, We can.

Kommentarer
Postat av: Janniké

Folk har börjat inse de mer och mer men förtrycket kommer la säkert bli ännu större igen när han väl intagit makten.

2008-11-04 @ 23:01:10
URL: http://lassiie.blogg.se/
Postat av: Lidija

spännande,



OBAMA!!!

2008-11-04 @ 23:01:49
URL: http://lidija.blogg.se/
Postat av: Hasse P

Hasse här: Nostradamus siade redan för flera hundra år sedan om att allt det här. Men frågan är: "Är verkligen Obama den rätta? Enligt vad jag har läst så ska inte "typen-Obama" finnas ännu. Han ska egentligen uppstå om ett par 20 år. Är Obama vår frälsare? Nej det tror jag inte. Denne Husein är inte vår frälsare och därför förundras jag över att du Nemo Amin är glad över att Obama blivit vald till president och redan nu anser att han är "en tidig version av messias".. Denna blogg kommer att vara kul att följa ända fram tills dess grav. :D



Vänligen

/ | Hasse

2008-11-06 @ 12:57:13
Postat av: sia

oh yes, we can! kärlek till barack obama

2008-11-13 @ 00:49:32
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0