Ostress.

Jag skulle vilja påstå att jag är en person som är svår att få ur balans. Jag kommer inte på många grejer
men några utav dessa är till exempel att Man Utd förlorar, kan vara små irriterad hela veckan.
Biljettkontrollanter, även om jag alltid är ostressad så blir jag stressad när jag ser dom, även om jag har
kort. När det är fint väder och jag cruisar omkring i flip flops och en okopplad hund börjar jaga mig för
den är sugen på svart kött.
Den fjärde saken får ni själva komma på, posta kommentarer ( inga anonyma bara ). Vinnaren får en
valfri dvd till ett värde a


Kommentarer
Postat av: jann

Sweeet, inte viste ja du var rädd för hyndar ;)

Du låter nästan lite som telia den bästa får dvd :D

2008-11-17 @ 14:53:24
URL: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0