All alone in Malmoe.

Ja som sagt det är inte bara jag som går under pseudonym och dessutom vår nyhets korrespondent "Hasse P" som jag har känt sedan jag var fyra år gammal.

Way back med andra ord. "Hasse P" pluggar i Malmö till att sköta folks trädgårdar, ungefär så som han i Desperate Housewifes. Fast han kommer inte få doppa tasken i ljuvlig honung samt att han är någorlunda ful, typ som Ugly i Bangbus.


Nemo:

Ja Hasse P vår korrespondent i Malmö hur är vädret där nere?

Hasse P;

Regnigt just.. under dagen var det dock soligt!

N:

Du lämnade vårt kära Göteborg för att uppnå dina drömmars mål, vilket är?

H.P:

Att vara bonde för en dag :D

N:

Jaha men vore de inte mycket lättare att bara vara med någon dokusåpa som farmen eller liknande?

H.P:

Nenenene.. I'm the real deal va.. I don't play thoose kind of games

N:

Som vi alla vet är malmö en laidback skön stad men något måste verkligen gå dig på nerverna?

H.P:

Jag tycker alla irakier, palestinier och kineser som pratar skånska ger mig kraftig huvudvärk

N:

Malmö är känt för sin 10 kr falafel men hur smakar den egentligen?

H.P:

Price went up.. 20 kr men man får väldigt mycket för pengarna.

N:

Koolers vi rundar av intervjun med en sista fråga. om obama blir president vilken dag kommer han att bli skjuten?

H.P:

Vem fan e de , jag är en bonde som planterar tomater.
                                                                                                                                   Det skulle kunna vara Hasse P.
                                                                                                                                            Hasse P.


Kommentarer
Postat av: Hasse P

hahahahaha de va gött de.. hasse pe manneeeen

2008-11-06 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0