Gott folk.



Japp, vi skriver under pseudonym. Med vi menar jag självklart mig själv.
För som alla vet är det så jävla roligt att ska om sig själv i andra och tredje person.
Vad som får mig att börja blogga gott folk är inte berömelsen, neeeej utan pengar.
Om blondinbellas blogg kan bli väderad till 5 miljoner kr , kan väl jag bli miljardär innan årskiftet.

Men om ni läser för att få smaskiga detaljer om mitt liv så har ni kommit till fel blogg.
För att jag skriver endast om poplulärkultur samt att jag hatar att lämna ut uppgifter om mitt liv
och mina kära till främmande människor.


Börja redan tröttna på den här skiten, vi får väl se hur länge mitt bloggande varar.

Hinner vi bli lika stora som Schulman en gång i tiden var eller kommer detta rinna ut i sanden?

Svaren få ni i nästa avsnitt av : Fresh prince of Gothenburg.
                                                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2008-10-24 @ 21:30:50
Postat av: Anonym

Haha KLOCKRENT

2008-10-25 @ 01:54:21
Postat av: Sinem

Så lame är du med din kiss&bajs humor.

Anyways vad ska det bli av dig?? svarthårigbella.se inom snar framtid eller?!.. haha

2008-10-29 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0