10 saker som irriterar mig.

Jag ska skriva  en liten mini serie över 10 saker som irriterar mig. Varje dag tänker jag uppdatera listan med ett nytt inlägg. Vi börjar med 10 saker , listan kan förlängas efterhand , ja vem vet hur många saker som irriterar mig.

Nummer 9


Nionde plats på min lista hittar vi ett fenomen som har spridit sig som en löpeld tvärs Göteborg. Allting började i den lilla grannkommunen men nu börjar det bli en riks anlägenhet. Det jag självklart talar om är : Partille Johnnys. Dom är lätta att identiera , färdas alltid i flock , har 300 gummisnoddar runtomkring benen , har konstiga frisyrer och har bandanas. Och om dom eventuellt skulle vara ensamma ser dom ut att vara världens mest vilsna person som har satt sin fot på denna planet vi kallar Tellus.



Vi ska bli större än Lajvarna.

Kommentarer
Postat av: Murre

jag vill vara som honom..

2009-08-26 @ 23:58:48
Postat av: Awa

haha murre, identitets kris eller :p .. Haha måste instämma här asså haha, dem tar det till en hel annan nivå

2009-08-27 @ 00:10:37
Postat av: Sadia

Vadå vara ? du är som honom ;)

2009-08-27 @ 00:28:09
Postat av: Vannaa

hahah asså de jävlarna.. skulle förstå om det fanns nån mening me att bli en "pj" men hallå de e ju ba skit rakt av..=S

2009-08-27 @ 23:49:15
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Murre

hahaha är jag det sadia?

2009-08-28 @ 13:50:21
Postat av: ökänd.

Du glömde shuttershades i alla möjliga fula färger eller de lite mer exklusiva pjsarna som har blingbling på sina, detaljer dude, detaljer. Och de ska inte bli större än lajvare, de är den nya definationen av lajvare.

2009-08-29 @ 01:00:30
Postat av: SINEM

HAHAHAHAH johnnys, jonnor, blatte jonnor osv. osv. etc.



tycker att dem borde utrotas, eller varför inte bara skeppa över dem till antarktis? har hört att dem är skadliga för ögonen samt hjärnan.

2009-08-31 @ 21:26:31
Postat av: Sadia

YEEES murre its me =) .. jag e Amins NR 1 fan =) ..

2009-09-02 @ 00:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0