Dagens outfit - hobo edition.

Som jag har nämnt tidigare tycker jag inte kreativa människor får tillräckligt mycket beröm. Så därför tänker jag ösa ner med beröm till dom som behöver det allra mest , dem hemlösa. Dem hemlösa tager det dom haver och gör det till en "fabolous" outfit. Se exempel nedan. Vår manekäng för dagen har på sig en blå mössa för dom vindiga dagarna, Joaquin Phenix skägg, röd skogshuggarskjorta och en vit stickad tröja. Så chic.



Jag följer inte trender , jag sätter dom.

Kommentarer
Postat av: Yuna

Gud va cool kan du fråga han var han har fått den vit astickade tröjan. pusselipuss

hahha nää skoja =D

2009-08-26 @ 21:57:39
URL: http://robot.blogg.se/
Postat av: A.

Fan, det där e ju SÅÅÅ min stil! Bara skägget som fattas...

2009-08-26 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0